La început a fost doar ideea clientului nostru, acum 3 ani, să apreciem pur și simplu unde ne aflăm pe partea tehnică, ce am putea face mai bine și cum am putea obține asta.
Nu a fost prima dată pentru noi, din moment ce am câștigat deja competiția cu mult timp în urmă, în 2009, cu o altă soluție de comerț electronic, atunci și pe partea antreprenorială; de data aceasta, însă, a fost și clientul implicat în proiect și a ajutat la dirijarea procesului și pentru a ne duce mai departe. O experiență diferită cu multiple variabile implicate.
Dar revenind la ultimele zile, acum mai bine de doi ani am început să obținem expertiză și sfaturi valoroase din partea juriului GPEC și să transformăm modul în care a fost dezvoltat și întreținut site-ul web, precum și din partea operatorilor, modul în care a fost dezvoltat procesul de comandă, începerea gestionationării comenzii, iar procesul de livrare era în curs de planificare și implementare.
Da, a durat 2 ani până la urmă, unii ar putea spune prea mult, dar schimbarea unei afaceri în continuă mișcare și cu dinamica pandemiei nu este ușor; dar ajungând la zi, schimbarea care a derivat de la sfaturile inițiale din partea juriului a fost destul de impresionantă. Procesele manuale de acum 2 ani sunt acum la un click distanță, cantitatea de diferite integrări SaaS care înconjoară implementarea Magento s-a triplat și aspectul general al soluției de comerț electronic s-a schimbat de sus în jos.
Totul datorită unei idei și a unei bune analize a juriului în urmă cu doi ani. Așa că mulțumesc GPEC, mulțumim tuturor fetelor și băieților de acolo pentru că ne-au făcut pe noi și echipa CSB mai bune. Vom reveni, cu siguranță 🙂